August Rommens

Van een passie voor rechten veranderde mijn interesse tijdens mijn jeugd naar talen. Na een pittige studietijd in talen, geschiedenis en filosofie kwam ik uiteindelijk terecht in de pedagogische wereld waar ik altijd een voorliefde heb gehad voor artistieke achtergronden. Net daarom voelt de KBA voor mij als een ontzettend aangename werkplaats. Het is bijzonder prettig om een taal te leren aan leerlingen die bezig zijn met kunst en dans De uitdaging om de vele anderstalige leerlingen ook Nederlands mee te geven, is voor mij heel stimulerend. Je moet doen wat je graag doen en wat je echt wilt. Dat vraagt een stevige dosis doorzettingsvermogen en daar draag ik graag aan bij! Voor mij staat realistisch dromen centraal.

.