Nadja Duijsters

In mijn puberjaren stond lesgeven helemaal onderaan mijn beroepenlijst. Algemene nieuwsgierigheid was mijn grootste drijfveer om te studeren. Uiteindelijk werd het een brede, algemene richting met veel aandacht voor kunst, gevolgd door een lerarenopleiding. Ik geef ontzettend graag les en liefst in een omgeving met gepassioneerde jongeren. Eerst gebeurde dat in een school met de richting Woord-Kunst-Drama, en uiteindelijk kwam ik terecht in de Balletschool, een plek waar veel passie leeft. De uitdaging voor mij als docent is om elke dag de passie van alle leerlingen uit te diepen en aan te vullen met een brede algemene kennis. Kennis die ik tijdens mijn studies heb opgedaan en die ik nog elke dag opdoe door nieuwsgierig te blijven naar veel verschillende dingen.

...