Externe instroom vanaf 2de leerjaar KBA

Wil je instromen vanaf het 2de middelbaar KBA?

Dan zijn er 2 opties:

1. Ik wil instromen in B2-B3 of B4 en wil de reguliere opleiding volgen (algemene vakken secundiar onderwijs + het dansprogramma)
2. Ik wil instromen in B2-B3-B4-B5 of B6 om alleen het Professionele dansprogramma te volgen.

Auditioneren voor beide opties verloopt via 2 fases: video auditie en live les.

Fase 1: Video selectie

(Inter)nationale studenten die zich graag inschrijven voor de auditie zijn verplicht auditie foto’s/video op te sturen. De vereisten voor de auditie-video en de foto's zijn te vinden in de bijlages onderaan de pagina.

Deadline eind januari.

Wanneer het videobestand wordt verstuurd  (best via online watching, youtube of vimeo), gelieve het bedrag van 25 euro te storten op de onderstaande rekening. (de video zal alleen gejureerd worden wanneer het inschrijvingsgeld is overgebracht)

Fase 2: Integratieproef

Leerlingen die door de eerste selectie zijn, zullen nadien een uitnodiging ontvangen om zich te integreren in de danslessen van de Koninklijke Balletschool Antwerpen. Op basis van deze integratieproef zal er een defnitief besluit worden genomen over toetreding tot de opleiding.