Internaat Jeanne Brabants

Internaat

Is de afstand van school naar huis te groot voor jou? Dan kan je verblijven op het Jeanne Brabants Internaat. Het gloednieuwe balletinternaat opende op 1 januari 2019 de deuren en ligt op een rustige locatie in hartje Antwerpen, op wandelafstand van stedelijke basisschool Prins Dries en de Koninklijke Balletschool Antwerpen.

Begeleiding naar school en terug

Het internaat is verbonden met de Koninklijke Balletschool Antwerpen (KBA) en wordt beheerd door Daniëlle Wellens. De opvoeders brengen de kinderen ’s morgens naar school en halen hen na de schooluren ook weer op. De leerlingen van Prins Dries zijn dus nooit alleen onderweg.

Jeanne Brabants internaat

Jeanne Brabants Internaat
Kleine Kauwenberg 27-31
2000 Antwerpen